Reklamace doručení

Při přebírání zásilky prosím zkontrolujte zásilku. Jestli se domníváte, že se zásilka poškodila během přepravy, vždy žádejte od kurýra "škodový zápis". Po otevření nemůžete odmítnout převzetí zásilky. Jestli po otevření zjistíte, že se objednané zboží poškodilo během přepravy, prosíme bezodkladně, ale nejpozději do tří pracovních dnů, nás kontaktujte a pošlete nám popis a fotografii závady a naskenovaný nebo vyfocený "škodový zápis". Obratem Vám pošleme nový kus ve výměnném balíku a doručení reklamujeme u zásilkové společnosti. Bez škodového zápisu nemůžeme akceptovat reklamaci poškození zásilky během přepravy.

Zřejmé výrobní vady produktu po doručení

Po přijetí zásilky prosím zkontrolujte objednané zboží. Když zjistíte na výrobku jakoukoliv zřejmou výrobní vadu (chybný šev, chyba potisku apod.), kontaktujte nás bezodkladně, ale nejpozději do tří pracovních dnů a pošlete nám popis a fotografii závady. Po posouzení Vám obratem pošleme ve výměnném balíku nový kus. Po třech pracovních dnech jsou všechny zjištěné závady řešené standardním reklamačním postupem.

Zákonná záruka na zakoupený produkt

Délka záruční doby je 24 měsíců od doručení produktu, pokud u výrobku není uvedena jiná informace. Záruka se vztahuje na výrobní vady a závady vzniklé při účelovém používání produktu. Záruka se nevztahuje na mechanicky poškozené produkty a závady způsobené neodbornou a chybnou manipulací.

Vaše povinnosti a postup při uplatnění reklamace:

  • Závadu nám oznamte hned po jejím zjištění. Používání produktu se závadou může vést k nevratnému poškození a mít za následek neuznání reklamace.
  • Pro rychlou komunikaci nás kontaktujte na tel. čísle +421 908 979 471 nebo meilem na belmil@belmil.sk. V oznámení uveďte číslo objednávky nebo faktury, popis závady a připojte fotografii závady. V případě, že Vaše aktuální kontaktní údaje jsou rozdílné od údajů, které jste uvedli v objednávce, prosím napište nám Vaši přesnou adresu a telefonní číslo.
  • Zboží nemusíte nikam posílat, v rámci našeho nadstandardního servisu vyzvedneme a doručíme reklamované zboží k nám.
  • Připravte zásilku. Produkt stačí zabalit do jakékoliv krabice, která by měla být větší, než je samotný produkt, aby se nepoškodil během přepravy. Do balíku prosím vložte fotokopii faktury a vyplněný formulář na uplatnění reklamace. Na balík nepište adresu, kurýr bude mít připravený zpětný štítek při vyzvednutí zásilky.

 

Naše povinnosti při uplatnění reklamace:

  • Po doručení reklamovaného zboží posoudíme stav výrobku a určíme způsob vyřízení reklamace, o kterém budete informování do tří dnů.
  • Je nám zřejmé, že Vám bude produkt chybět, proto se budeme snažit udělat všechno pro to, abychom Vaši reklamaci vybavili a odeslali zpět v nejkratším možném čase před zákonnou lhůtou na vyřízení reklamace (30 dní).